Bardzo przyjemne auto, z przyzwoitą mocą a tylko 90 km, zawieszenie jeśli jest sprawne to jest super.
Wrażenia
5,0
Silnik
Turbina przy 2200 obrotów robi swoje.
2.0 HDI 2003 r 66kw (90km)
4,0
Skrzynia biegów
Trzeba się przyzwyczaić, czasami wsteczny trzeba dokładnie wrzucić.
5,0
Układ jezdny
Jeśli zawieszenie jest zrobione i tylna belka jest ok to jazda po zakrętach to przyjemość.
Komfort
4,0
Widoczność
Jeśli patrzysz przy cofaniu w lusterka boczne to ok,
a jeśli przez obracanie się do tyłu to już gorzej.
Trzeba się przyzwyczaić.
5,0
Ergonomia
Z tym silnikiem to proste o ile nie załącza się zbyt często turbiny (oczywiście w jeździe miejskiej)
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mam bez klimy, jedyny mankament to przepalający się
bezpiecznik temperatury (koszt 3zł)bo wtedy chodzi tylko na 4 stopniu wentylacja. można samemu wymienić rozbierając schowek.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo przestronne autko jak na tę klasę.
4,0
Wyciszenie
Silniczki HDI nawet ciche w porównaniu do klekotów niemieckich td
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W trasie minimalne w mieście różnie w zależności od stylu jazdy.
5,0
Stosunek jakość/cena
Taniej i tak komfortowo już chyba nie można
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Bezpiecznik wentylatora nawiewu.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Trzeba uważać na tylną belkę skrętną i zawczasu naprawić, lać tylko dobre paliwo i będzie służyć przez lata.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi 90KM 66kW
[l/100km]