Dobre, ekonomiczne, zwrotne w mieście auto z przyzwoitym design\'em i warte uwagi.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik to duży plus tego samochodu, ekonomiczny a przy tym dynamiczny. Cichy jak na silnik Diesla. Ważna uwaga: należy tankowac tylko DOBREJ JAKOŚCI paliwo gdyż układ Common rail tego wymaga!!! Można mieć duży problem gdy zaleje się złe paliwo i zatkamy wtryskiwacze. Są drogie, więc warto skupić uwagę przy wyborze stacji paliw:)
5,0
Skrzynia biegów
Wszystkie biegi \"wchodzą\" gładko i bez zarzutu. Przełożenia są bardzo dobrze synchronizowane.
3,0
Układ jezdny
Hmmm... układ jezdny przeciętny (ale to chyba ze względu na jakosć polskich dróg).
Komfort
4,0
Widoczność
Mam wersję trzydrzwiową więc do tyłu trochę ograniczona.
4,0
Ergonomia
Większość rzeczy na swoim miejscu, jedynie przełączniki elektrycznych szyb mogłyby być na drzwiach, a są na konsoli środkowej.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie szybko się wnętrze nagrzewa, w lecie klimatyzacja spełnia swoje zadanie. Bez zarzutu.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu ok, z tyłu średnio
3,0
Wyciszenie
Ze względu na jednostkę napedową słychać trochę jego odgłosy we wnętrzu. Mankamentem są trzeszczące plastiki ( znowu efekt naszych polskich dróg, a niekoniecznie producenta samochodu).
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ocena mogłaby być \"5 gwiazdek\" gdyby nie ceny napraw. Jeśli chodzi o zużycie paliwa to bezkonkurencyjne z większością aut w tej klasie.
4,0
Stosunek jakość/cena
Za średnia cenę w tej klasie aut mamy dobry samochód z doskonałym silnikiem, który na pewno będzie przez długi czas pracował:)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Raczej nic konkretnego: siłownik maski, ułamany przewód w drzwiach. Rzeczy te po prostu z uzytkowania się \"skończyły\".
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jedną z poważnych usterek była wymiana tylnej belki. Niestety francuskie auta lubują się w tym rozwiązaniu. Koszt wymiany: 1500zł. Ale poza tym nic.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi 90KM 66kW
[l/100km]