Zawieszenie
: Belka skrętna - co 100tys. km. należy się regeneracja
Silnik
: Przepływomierz po 200tys.
4,0
Całokształt
Zawsze mogłoby być lepiej ;) o Francuzkę trzeba dbać.
Wrażenia
5,0
Silnik
Najlepsza jednostka do Xsary. Bardzo dynamiczny - niskie spalanie, polecam!
3,0
Skrzynia biegów
4-biegowy Automat bez możliwości ręcznej zmiany biegów (Tip-Tronicka brak), mogłaby działać płynniej. Fajnym patentem jest tryb zimowy (rusza z 2-giego biegu) i tryb sportowy.
3,0
Układ jezdny
W wersji 5-cio drzwiowej mógłby być bardziej precyzyjny, ale w brata Xsarze 3-drzwiowej chodzi dużo lepiej.
Komfort
3,0
Widoczność
Widoczność do tyłu nie zachwyca.
5,0
Ergonomia
Bardzo pakowna, po złożeniu tylnych foteli całkowicie płaska powierzchnia.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W mojej wersji posiadam elektrycznie podgrzewany układ ogrzewania i po 5-ciu minutach w zimie mam cieplutko ! ;)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Samochód czteroosobowy, w piątke tylko na krótkie trasy.
4,0
Wyciszenie
brak zastrzeżeń
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie w lecie, z automatyczną skrzynią 6,2 l/100km. W zimie litr więcej. Jeżeli chodzi o ceny napraw, to jeżeli się coś zepsuje to już jednak trzeba trochę kasy wyłożyć.
5,0
Stosunek jakość/cena
bardzo dobry stosunek jakości do ceny.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jeżeli kupimy niedopieszczony egzemplarz to trochę pieniezdzy w niego włożymy.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poważnych usterek mało.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi 110KM 81kW
[l/100km]