Samochód jest dobry jak na swoją klase i poza paroma drobiazgami nie ma się do czego czepiać wcześniej jeździłem ZXm z 1,4i także różnicę dostrzegam od razu. W Xsarze weliminowano pare mankamentów poprzednika i za to ukłon w stronę twórców. Pozatym to najmniej psujący się Citroen :). No i ta linia jes poprost super w wersji 3d.
Wrażenia
5,0
Silnik
elastyczny jak to disel, dobre przyspieszenie
5,0
Skrzynia biegów
biegi wchodzą bez zarzutu
5,0
Układ jezdny
średnio miękkie, b.d. zachowuje się na zakrętach jest przewidywalna
Komfort
4,0
Widoczność
do przodu b.d. do tyłu gorzej ale to kwestja przyzwyczajenia i wzrostu
4,0
Ergonomia
to co powinien mieć kierowca pod ręką to ma
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
słabo dział przy zabrudzonym filtrze pp. nawiew wewnętrzny trochę hałasuje
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nie jest źle, sporo miejsca z tyłu, wygodne siedzenia z tyłu
4,0
Wyciszenie
dobre przy małych prędkościach, potem już gorzej
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na trasie super 5l z klimatyzacją a nie jeżdże wolno, naprawy i przeglądy ceny znośne
5,0
Stosunek jakość/cena
Ja sprowadziłem swój samochód także cena była super w porównaniu do tego co sprzedaje się w Polsce
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
duża jak na cytryne, choć denerwują takie detale jak rozklejające się podparcia na schowkach w drzwiach i trzeszczące uchwyty uchylnych szyb z tyłu