Karoseria
: Dobra blacha i lakier. Rdza go nie tyka.
2,0
Całokształt
Wrażenia
3,0
Silnik
Wół i to ranny.
3,0
Skrzynia biegów
po 150000 do wymiany synchronizatory i drążek pośredni. Biegi wchodzą dość ciężko. Wsteczny często nie chce wskoczyć.
5,0
Układ jezdny
Rewelacyjnie trzyma sie drogi
Komfort
1,0
Widoczność
Zawsze jak parkuję tyłem boję się, że kogoś zahaczę. Tylnie słupki skutecznie wszystko zasłaniają.
5,0
Ergonomia
Ja go nazywam jeżdżącą sofą. Wszystko pod ręką, wygodny, przemyślany co do szczeguliku.
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
Opornik nawiewu regularnie sie przepala i działa tylko 4 bieg. Strasznie parują szyby.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
może być
1,0
Wyciszenie
Cichy jak zdezelowany traktor albo czołg. Poza tym cały czas coś w nim klekocze i skrzypi.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Norma
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wyrobiłem sobie zniżkę dla stałego klienta w serwisie, bo jestem tam minimum 4 razy w roku z jakimiś mniejszymi lub większymi usterkami.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jak wyżej - urwany tłumik, naprawa skrzyni biegów, wieczne kłopoty z alternatorem, silnik rzęzi z niewiadomego powodu - nagle i niewiadomo dlaczego, a po ponownym uruchomieniu jest ok.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 D 71KM 52kW
[l/100km]