Silnik
: Silnik chodzi jak marzenie. Z dobrze dobranym tłumikiem "mruczy", w każdym serwisie pierwsze co słyszę to "Ale Ona mruczy. To jest ta najmocniejsza? "
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: Tylna belka skrętna - dość spory koszt jak na jedną rzecz. Ale po wymianie zapominamy na kilka dobrych lat !
Inne
: Słaba tapicerka na fotelach i kierownicy. Bardzo szybko się nieszczy.
Układ elektryczny
: Jak każdy francuz nie lubi wilgoci i słabego akumulatora. Trzeba systematycznie sprawdzać poziom naładowania baterii.
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy spokojnej jeździe autostradą 110 - 120km/h spalanie mieści się w granicach 8 - 10 litrów gazu.
Jeśli przyciśnie się VTS powyżej 150km/h spalanie rośnie nawet do poziomu 16 - 18 litrów gazu.
W mieście przy spokojnej jeździe, bez gwałtownych przyśpieszeń spalanie mieści się w 10 - 11 litrów gazu.
Ten silnik z takim stadem koni musi palić.
Kupując takie auto trzeba się liczyć, że będzie palić sporo.
Jak dla mnie jazda autostradą to czysta przyjemność. A kto patrzy na spalanie nie powinien kupować auta.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 VTS 167KM 123kW
[l/100km]