Nie jest zle, za troche ponad 60 tys. pod maska 2.0, a w srodku prawie wszystko z ogrzewanymi fotelami, automatycznymi wycieraczkami, radarem cofania, komputerem pokladowy wlacznie, a do tego wiele innych dodatkow, tylko te dzwieki... nie chodzi mi o dziek seryjnego radia z 6 glosnikami, ale np. tapicerki;)
Wrażenia
4,0
Silnik
Przyspieszenie calkiem OK, chociaz lepiej przy wyzszych niz przy nizszych predkosciach, jednak silnik troszke za glosny
3,0
Skrzynia biegów
Dziala, po prostu dziala, nie haczy, ale jest troche za glosna.
4,0
Układ jezdny
Zawiesznie troche za miekkie, bo samochod "kladzie" sie na zakretach, ale ASR potrafi pomoc w zachowaniu wlasciwego toru jazdy, ABS dziala rowniez OK, ale sygnalizacja o awaryjnym hamowaniu wlacza sie zdecydowanie zbyt czesto.
Komfort
4,0
Widoczność
Jest dobrze, a radar cofania zwieksza pewnosc przy cofaniu.
4,0
Ergonomia
Fotele "niby" kubelkowe trzymaja bardzo dobrze, a przyciski etc. sa rozmieszczone standardowo, zaglebianie sie w instrukcje obslugi nie jest konieczne.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Z klima sa teraz problemy, ale z ogrzewaniem niema, a ogrzewane fotele sprawiaja ze bardzo szybko jest po prostu cieplo.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
To wersja 3D, wiec kierowca i pasazer z przodu maja OK, ale z tylu juz nie jest za rewelacyjnie, na krotkie trasy (do 100km) moze byc.
2,0
Wyciszenie
Czasem mam wrazenie ze tam nie ma wyciszenia, jest koszmarnie glosno jak na tej klasy/ ceny samochod.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
11l./100, przeglady sa tanie.
4,0
Stosunek jakość/cena
J.w. za ta cene jak dla mnie moze byc.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Tu trzeszczy, tam puka a serwis nie wie co z tym zrobic.