Brak usterek, jest to moja trzecia XSARA (Exclusive 1,6 16V), pierwszą 1,4 SX z 1997 roku przejechałem 86tys. km. Drugąa XSARA II 1,6 16V skasowana w wypadku, żona (kierowca) i syn nie odniesli obrażeń. Serwis na początku fatalny, ale już nauczył się naprawiać samochody CITROEN. Gdyby nie hałas skrzypiących siedzeń, to samochód idealny w tej klasie w porównaniu do FIAT BRAVA, SKODA OCTAVIA i OPEL Astra. Silnik dynamiczny i oszczędny, po przejechaniu 200km ręce nie bolą jak po jeździe Octavią, Bravą czy Oplami.
Wrażenia
5,0
Silnik
Najlepiej pasuje do Xsary
4,0
Skrzynia biegów
Rzadko, ale czasami zachaczy
5,0
Układ jezdny
Do tej wersji silnikowej prawie ideał
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
Sterowanie szybami upiorne, reszta świetna
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Sterowanie ogrzewaniem zimą przypomina sterowanie klimatyzacją manulną.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Przeszkadza hałas z okolic prawego przedniego siedzenia