najładniejszy samochód z zewnątrz w tej klasie, wewnątrz zaś sprawdzony silnik 1.4 z osprzętem Boscha,pozostałe układy na poziomie, jedyne do czego można się przyczepić to miękkie tylne zawieszenie- jak na polskie wyboje, wymuszające delikatną jazdę, alo to nie wina cytrynek ale jakości dróg
Wrażenia
5,0
Silnik
jak na 1.4 i 75km to ogólnie dobry silniczek, ekonomiczny, znośne przyśpieszenie, kultura pracy i elastyczność bez zarzutu
4,0
Skrzynia biegów
haczy trochę 1 i wsteczny, również jak samochód się wolno toczy
5,0
Układ jezdny
xsarka super się prowadzi, b.dobrze trzyma się drogi i bezpiecznie pokonuje zakręty, można bez problemu ominąć nagle pojawiającą się przeszkodę na drodze i nie wypaść z drogi
Komfort
4,0
Widoczność
ok
4,0
Ergonomia
ok, fajne fotele i ładne wnętrze samochodu jak na te pieniądze
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
przy dużej wilgotności i komplecie pasażerów parują szyby, ale przecież nie tylko w cytrynach
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
zaskakująco dużo miejsca z przodu i z tyłu, wielki bagażnik
5,0
Wyciszenie
extra
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
pali max 7 litrów, ceny napraw w normie, nie korzystałem nigdy z ASO
5,0
Stosunek jakość/cena
super autko za tą kasę
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
opornik dmuchawy,żarówka
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
oczywiście cewka zapłonowa Sagema :)
simering półosi lewej
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 75KM 55kW
[l/100km]