Zawieszenie
: Ciche i komfortowe. Dobrze tłumi a przy tym nie wychyla się zbytnio i trzyma się drogi.
5,0
Całokształt
Bardzo fajny samochód! Komfortowy i oszczędny. Jak ktoś dba o auto to także bezawaryjny. Mógłbym mieć kolejny taki sam, tyle że z większym silnikiem.
Wrażenia
4,0
Silnik
Sprinterem nie jest ale do normalnej jazdy starczy.
3,0
Skrzynia biegów
Biegi do przodu ok, ale wsteczny hałasuje i czasem trzeba go wrzucać 2-3 razy.
5,0
Układ jezdny
W miarę precyzyjny. Komfortowo tłumi nierówności i nie zbytnio się przy tym nie przechyla. Jedna z mocniejszych stron Xsary.
Komfort
3,0
Widoczność
Do Przodu i na boki ok. Do tyłu nie najlepsza i trzeba się trochę przyzwyczaić do małej szyby tylnej.
4,0
Ergonomia
Jedyne do czego się mogę przyczepić to trochę dziwnie wyprofilowane zagłówki. Czasem nie można dobrze oprzeć szyi.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie w porządku. Nawiewy działają poprawnie. Wyjątek to dmuchawa na nogi- można było zrobić lepszą.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Sporo przestrzeni nad głową, dookoła barków i przy stopach. Na kolana trochę mniej, ale też wystarczy
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre! Niemieckie auta odstają od Xsary.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spodziewałem się większego spalania, a tu niespodzianka. Zazwyczaj jeżdżę po mieście (Łódź), a spalanie zawsze poniżej 8 litrów. Nie miałem jeszcze okazji jechać nim w dłuższą trasę ale po tym co przejechałem sądzę, że 6 litrów to max.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jestem mile zaskoczony.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych. Tyle, że jako II właściciel nie przejechałem nim jeszcze zbyt wielu kilometrów
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 75KM 55kW
[l/100km]