Mam trzeciego VTSa. Pierwszego (jeszcze 1.8) kupilem z pierwszej dostawy w Polsce w 1998 (chyba). Rozbilem i kupilem nowego (tez 1.8). Obecnego kupilem w 2001. Moge wie wiec uwazac za eksperta od Xsary. To BARDZO DOBRE AUTO. Nie docenione w Polsce. W kraju gdzie liczą sie tylko szwabskie konserwy. Nie psuje sie, jest mocny i ekonomiczny. Z kontrolką airbagu trzeba tylko powalczyc. To czujnik pasow pod fotelami jest do niej podlaczany. Trzeba gniazdko poprawic i bedzie cacy. A co do spalania, to na trasie Bukowina Warszawa, zimą 6.2 litra na 100 km. Jechalem spokojnie!! Ale to 2 litry pojemności - to chyba nie zle! Polecam to auto z kazdym silnikiem
Wrażenia
4,0
Silnik
troche malo elastyczny ja na 2 litry, trzeba go kręcić
4,0
Skrzynia biegów
nie haczy, ale przelożenia dobrali tak sobie
4,0
Układ jezdny
chodzi jak po sznurku, chociaz milosnicy niemieckich desek byliby niezadowoleni
Komfort
4,0
Widoczność
do tylu slabo, ale kufer ma jak zadne auto w klasie
4,0
Ergonomia
ten klakson w przelączniku to obciach, po za tym OK.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Grzeje juz po kilku minutach jak smok, 2 razy lepiej niz VW, nie paruje
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
pelny komfort!!!
4,0
Wyciszenie
ponad 130 slychac go, ale to chyba normalka
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak sie jezdzi ostro to pali do 10 po miescie, ale potrafi palic 6.2!!!
5,0
Stosunek jakość/cena
za takie pieniadze nic nie kupicie
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
kontrolka od airbagu (zobacz komentarz)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zadnych!!!
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Citroen Xsara I Kombi 2.0 i 16V 132KM 97kW 1998-2000