Szukaj

Ocena kierowcy - Citroen Xsara I Kombi

MS, 21 lat temu
Silnik 1.8 i 90KM 66kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 160 tys. km
Citroen Xsara I Kombi 1.8 i 90KM 66kW 1998-2000 - Oceń swoje auto
3,92
4% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
3,0
Całokształt
Tutaj nalezy dodac ze to auto jest po 7 !! wypadkach, nie raz jezdzilo trzymane do kupy sila woli, ze az ludziom sie w warsztacie wierzyc nie chcialo ze to sie jeszcze toczy, samochod zaczynam miec wrazenie ze jest niezniszczalny bo sie nikt na prawde z nim nie cacka. Silnik 1.8 jest elastyczny i zadziwiajaco malo pali a przy okazji potrafi miec na prawde sporego buta mimo ze to tylko 90 koni. Uklad jezdny nie sklania do sportowej jazdy, ale nie do tego stworzono to auto, jako zwykle toczydlo doskonale nadaje sie na polskie, nie nadajace sie do sportowej jazdy, drogi. Hamulce sa troche nie najlepsze... ale ten koknretny model nie posiada abs´u.
Wrażenia
4,0
Silnik
na 3 biegu bardzo elastyczny
4,0
Skrzynia biegów
chodzi lekko i pewnie, jak dotad nic sie nie zepsulo, sprzeglo bardzo wysoko bierze
5,0
Układ jezdny
Uklad jezdny to kwestia gustu, samochod przy wyzszych predkosciach plywa po drodze i raczej nie daje wielkiej pewnosci natomiast potrafi sie to auto nadzwyczaj sobrze trzymac drogi (zakret, 160 km/h, deszcz, to nie ja prowadzilem) nie jest to jednak samochod sportowy wiec glownym kryterium oceny jest komfort a ten jest jak w samochodach duzo wyzszej klasy
Komfort
2,0
Widoczność
przedni lewy slupek potrafi na prawde bardzo wiele zaslonic :/ tak ze malo pare razy nie wpadlem na przechodnia bo po prostu nie widac, widocznosc do tylu w kombi... slabiutka
4,0
Ergonomia
Ergonomia dobra, wszystko w zasiegu reki, przyciski od sterowania szyb sa wlasnie tam gdzie powinny byc, dosc wygodne, dobrze trzymajace fotele z tylu ani nie za wygodnie ani zbyt wiele miejsca, czyli standart
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
nagrzewa sie wolno, a jazda z otwarta szyba konczy sie zawsze wlosami w ustach... to kwestia jakis zawirowan
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
juz pisalem
4,0
Wyciszenie
w srodku nigdy nie jest glosno, a silnik ma przyjemny dla ucha dzwiek
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zuzycie paliwa 7-8 litrow benzyny 95
4,0
Stosunek jakość/cena
po 160000 samochod poza zwyklymi materialami eksploatacyjnymi wymagal jedynie wymiany czuknika cisnienia oleju ktory zacza wariowac po jakis 12000 wymiana kosztowala 300 zl, czas pokaze ile jeszcze wytrzyma to auto... ale wydaje sie ze sporo
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przez 160000 km zepsul sie jedynie czujnik cisnienia oleju i to wszystko
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak wyzej
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Citroen Xsara I Kombi