Zawieszenie
: zarówno układ przeniesienia napędu, układ kierowniczy jak i twardość zawieszenia to ideał - przejeździłem w swoim życiu wcześniej 10 niemieckimi samochodami i teraz tego żałuję
5,0
Całokształt
rewelacja o znakomitym zawieszeniu
Wrażenia
5,0
Silnik
bez zastrzeżeń, silnik niemożliwy do zajeżdżenia
4,0
Skrzynia biegów
minimalnie "haczy"
5,0
Układ jezdny
niemieckie mogą posprzątać
Komfort
5,0
Widoczność
nawet w kombi
5,0
Ergonomia
wszystko na miejscu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
minimalnie za mała wydajność
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bz
5,0
Wyciszenie
powyżej 130 km/h również akceptowalne
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
bez zarzutu
5,0
Stosunek jakość/cena
najtańsze auto tej klasy /z silnikiem 1,4/
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
tylko łączniki stabilizatora, ale to ze względu na polskie drogi
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie było
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 75KM 55kW
[l/100km]