Szukaj

Ocena kierowcy - Citroen Xsara I Hatchback

gkri@kki.net.pl, 24 lat temu
Silnik 2.0 HDi 90KM 66kW
Rok produkcji 2000
Przebieg: 2 tys. km
Citroen Xsara I Hatchback 2.0 HDi 90KM 66kW 1999-2000 - Oceń swoje auto
4,54
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
nie ma takiego ładnego samochodu z tego typu silnikiem w tej cenie i z takim wyposażeniem I na koniec rada dla wszystkich. Jeżli juz macie zamiar zrezygnować z orginalnego radia Cytryny i chcecie korzystać z orginalnego sterowania z kierownicy to najpierw bardzo dokładnie sprawdźcie czy dany producent ma w ofercie przejściówkę, a z tego co wiem żaden producent nie oferuje jeszcze takich do samochodów z roczników 2000 i 2001 do wcześniejszych są ale do nowszych ni diabła nie pasuje
Wrażenia
4,0
Silnik
ma 205 Nm moment i jest rewelacja, 35tys km. przebiegu - wstawić TuningBox i wycina większość benzyniaków do 2.0 włącznie
4,0
Skrzynia biegów
mogła by pracować bardziej miękko, ale i tak zawsze trafia tam gdzie trzeba
4,0
Układ jezdny
Bardzo dobry komfort tlumienia drobnych nierownosci, troszke gorzej przy pokonywaniu łuków z większą prędkością nieobciązonym autem, ale i tak nie jest tak żle żeby nie dało się kontrolować, z obciążeniem problem znika
Komfort
4,0
Widoczność
troche słaba do tyłu, ale nadrabiają lusterka zewnętrzne
5,0
Ergonomia
Bez zarzutu, wszytko jest na swoim miejscu, no i super są te schowki z klapką w drzwiach kierowcy i pasażera
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
rewelacja ,zwłaszcza że mam klime automatyczną, mogły by byc nawiewy dla pasażerów z tyłu, ale w końcu ja z tyłu nie jeżdże
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dla siedzących z przodu barszo dużo miejsca, troche gorzej wygląda z tyłu po odsunięciu maksymalnie przednich siedzeń
5,0
Wyciszenie
tego dieselka słychać delikatnie tylko na wolnych obrotach przy wyłączonym radiu, nawet przy prędkości maksymalnej ok 180 słychać tylko szum toczenia a silnika wcale
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zużycie 5,2 z klimą 5,8l /100km w trasie , a w mieście w granicach 6,3-6,7 nie oszczędzając turbiny. Najlepiej oscylować w granicach 2000 do maks 3500 obrotów, najlepiej przyśpiesza od 2400 obrotów
5,0
Stosunek jakość/cena
Za ten silnik warto wydać więcej pieniędzy jest rewelka, żadne autko z TDI pod maską do 115KM włącznie , nie ma szans żeby mnie zgubić
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
ciężko tu cokolwiek powiedzieć bo niewiele nim przejechałem, teraz jest 35tys km. licznik będą drugi raz mi wymieniać , ponieważ wskaźnik cyfrowy poziomu oleju wskazuje co chce oraz wyzerował się licznik kilometrów do przeglądu, ale niestety licznik ogólny kilometrów został bez zmian, bo zapisany jest w pamięci komputera silnika a szkoda byłbym 35tys km do przodu
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Citroen Xsara I Hatchback