Nie wiem czy kiedyś jeszcze trafi mi się takie auto, które przy takim przebiegu będzie tak mało awaryjne.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik jest dosyć dynamiczny, ale powyżej 2500 obrotów zaczyna być wyraźnie słyszany w kabinie.
4,0
Skrzynia biegów
Przy takim przebiegu nie mam na co narzekać.
5,0
Układ jezdny
Dla mnie bomba, auto bardzo dobrze się prowadzi. Testowałem na różnych nawierzchniach w Bieszczadach i ani razu mnie nie zawiodło:)
Komfort
4,0
Widoczność
Niestety wysoko usytuowana tylna szyba wymaga ostrożności przy parkowaniu, ale można się przyzwyczaić.
5,0
Ergonomia
Jak na auto tej klasy nic dodać nic ująć.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie ma na co narzekać, ale przydałaby się ogrzewana przednia szyba.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto nieduże, ale bardzo pakowne. Pasażerowie nigdy nie narzekają:)
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na starego diesla przystało to całkiem nieźle:
-na trasie przy trzech dorosłych osobach na pokładzie i włączoną klimą bierze 5.8l/100km
-po mieście pali 8 litrów bez względu na obciążenie.
Wymieniałem tylko filtry, olej, pasek klinowy (wymiana 90zł) no i końcówkę drążka(55zł)więc praktycznie sama eksploatacja. Podane ceny zawierają koszt robocizny i części.
5,0
Stosunek jakość/cena
Tani jak barszcz bo większość ludzi uważa, że francuskie auta to złom:)Niektórych bajerów z mojego starego exclusiva nie mają nawet współczesne wspaniałe niemieckie auta:)
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
To wersja Exclusive więc ma w sobie troszkę innycjh części, których nie można znaleźć w innych xsarach ale jak narazie nic się nie psuje. Przez dwa lata jazdy tym autem wymieniłem tylko 2 końcówki drążka (koszt łączny 110zł) Więc raczej nie jest to majątek:)biorąc pod uwagę ceny i jakość naszych dróg.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Stary dobry Citroen nigdy mnie nie zawiódł.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TD 90KM 66kW
[l/100km]