Samochod bardzo udany i fajny. Design szczegolnie po liftingu moze sie podobac. Mila w dotyku welurowa tapicerka. Dynamiczny i oszczedny silnik. Moze jakosc plastikow i wyglad deski rozdzielczej informuje nas ze Xsara odstaje od wspolczesnych kompaktow. Jednak podsumowujac samochod godny polecenia.
Wrażenia
4,0
Silnik
Chyba kazdy uzytkownik Xsary zauwazyl to iz na 2 biegu przy okolo 3500 obrotow samochod dostaje nieziemskiego kopa i mozna go kreciec prawie do 100km/h. Elastycznosc w normnie chociaz 5 bieg jest troche zle zestopniowany(za dlugie przelozenie). Kultura pracy na wysokim poziomie
4,0
Skrzynia biegów
Biegi wlaczaja sie w miare precyzyjnie. Chociaz po rozruchu na zimnym powietrzu trafiaja sie problemy z wrzuceniem 1 biegu
5,0
Układ jezdny
Trzymanie na zakretach bardzo dobre. Jest to dobry kompromis na polskie drogi. Chociaz na duzych nierownosciach odczuwa sie pewny dyskomfort
Komfort
3,0
Widoczność
Tylne slupki w hatchbacku dosc mocno ograniczaja widocznosc podczas cofania
5,0
Ergonomia
Nie zauwazam zadnych brakow w ergonomii
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mam autko z klima manualna i wszystko dziala bez zarzutow
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na kompakt z konca lat 90 przestrzen jest wystarczajaca. Z tylu brakuje troche miejsca nad glowami roslych osob. Dosc skromne dywaniki z tylu
4,0
Wyciszenie
Silnik staje sie halasliwy dopiero na wysokich obrotach
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na trasie podczas spokojneje jazdy moja Xsarka spalila 6 litrow. Wg mnie bardzo dobry wynik. Przeglady dosc drogie. Naprawy sie nie zdarzaly
4,0
Stosunek jakość/cena
Za 57 tys dostalem samochod z klima radio CD+6glosnikow, elektryka szyb i lusterek ABS. Wydaje mi sie ze nie jest to wygorowana cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nie bylo zadnych napraw jedyne co jest denerwujace to stuki i drobne skrzypienia plastikow na wybojach