bardzo dobry samochód w stosuku do ceny 51700 z silnikiem 110 KM klimatyzacją radiem,elektryką na szyby i lusterka ,ABS ,4 poduszki oraz wiele innych dodatków dla porównania Octawia kosztowała 65000 silnik 100 KM 2 poduszki brak radia i lakier nie metalik
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik zaczął naprawdę jeździć dopiero po 15000 km do tego momentu na 4
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Komfort
4,0
Widoczność
mogłoby być trochę lepiej widać do tyłu
5,0
Ergonomia
wsztstko na miejscu bardzo dobra obsługa radia sterownikiem pod kierownicą , nie wiem czego eksperci tak ubolewają nad sterownikami do szyb?
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
klimatyzacja zaczyna działać bardzo szybko - służbowo jeżdzę Octawią w której klima zaczyna dobrze pracować po kilku dobrych kilometrach odcinkach
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
znowu porównam do Octawi w której aby uzyskać wrażenie przestrzeni fotele są bardzo małe i na dalszych trasach mało wygodne na tym tle Xsara to mercedes
5,0
Wyciszenie
jeżeli Octawia uznawana jest za cichą to Xara jet bardzo cicha
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
tylna kanapa troche dawała o sobie znać trochę się z nią pomęczyłem i teraz jest OK