Zawieszenie
: w przodzie kolumny mcpersona tył belka skrętna, obniżone przednie zawieszenie, tylne podniesione. Pomimo, że to zwykły DIESEL ma wszystko to co auta sportowe.
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na taki silnik nie można naprawdę narzekać. Silnik posiada minimum elektroniki. Nie psuje się, co ciekawe mało spala i nie słychać zbytnio, że to DIESEL
5,0
Skrzynia biegów
Biegi wchodzą leciutko, dałem przejechać się koledze, który posiada auto z silnikiem benzynowym i stwierdził, że nie ma porównania w tym aucie biegi wchodzą bardzo leciutko.
5,0
Układ jezdny
idealny do driftu z systemem antypoślizgowym. Kierownicą manewruje się się bardzo leciutko i to czasami jest wadą.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
patrząc na części bywa różnie i to we francuzach jest wada, jednak nie jest jeszcze tak źle. Auto bowiem nie psuje się na tyle, żeby ponosić duże koszta. Na swoim przypadku powiem, że od 4 lat nie miałem żadnych poważnych usterek
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zaletą w tych autach jest to, że szybciej się grzeją niż samochody niemieckie typu VW audi. Po 5 minutach jazdy autem jest gorąco, że nie idzie wytrzymać. Klimatyzacja działa perfekcyjnie jeżeli jest automatyczna nie ma parowania szyb itd.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
w tyle miejsca nie jest zbyt wiele natomiast w przodzie jak na mój wzrost 186cm jest go bardzo dużo.
5,0
Wyciszenie
nie słychać przynajmniej w moim coupe/break żadnych zgrzytań po 4 latach jeżdzenia po POlskich drogach
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ze spalaniem w mieście od 7-8 litrów MAX, trasa 5-6litrów
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Citroen Xsara I Hatchback 1.9 D 68KM 50kW 1997-1999