Jestem bardzo zadowolony z dokonanego zakupu i nawet fakt, że Xsara przeszła facelifting nie wpłynął na mój stosunek do zakupionego w ubiegłym roku modelu. Z biegiem czasu jeszcze bardziej lubię podróżować Xsarą, zwłaszcza, że silnik pozwala na dużą elastyczność na drodze i jest godny polecenia dla kierowców, dla których 10 s. to setki to minimum.
Wrażenia
5,0
Silnik
Trochę głośno chodzi, ale w końcu moc się liczy...
4,0
Skrzynia biegów
Japończyki pracują nieco lepiej...
5,0
Układ jezdny
Zwłaszcza na szybko pokonywanych zakrętach... Wspomaganie pracuje bez zarzutu...
Komfort
3,0
Widoczność
Problemy z widocznością do tyłu...
4,0
Ergonomia
W zasadzie wszystko jest na swoim miejscu, poza klaksonem, który przeważnie włączam już po zdarzeniu wymagającym jego użycia; dodatkowo włączają się kierunkowskazy
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Żadnych kłopotów, klima też chłodzi jak należy...
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Po prostu obszerne wnętrze!
4,0
Wyciszenie
Silnik raczej dobrze wyciszony, chociaż miłośnicy pomruków znajdą coś dla siebie...
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa dużo niższe niż podaje producent; w moim przypadku w mieście 8,5-9,5 l, a na trasie 6,2 (90km/h)-7,5(120-130km/h+klima)
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie ma praktycznie na rynku samochodu, który w tej cenie proponowałby taki motor (obecnie zastąpiony przez 1.6/110KM) i tak bogate wyposażenie, a jednocześnie zapewniał niezawodność, dobrą jakość wykończenia i doskonałe materiały (tapicerka i inne)...
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na razie bez problemów
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jw
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Citroen Xsara I Hatchback 1.8 i 16V 110KM 81kW 1997-2000