Karoseria
: auto ma 8 lat i zero rdzy mimo kilku stłuczek
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: łącznik stabilizatora koszt z wymianą w prywatnej stacji ok 120 zł
Silnik
: uszczelka pod głowicą po 100 tys. km koszt w zależności od stacji od 500 do 1500 zł
Inne
: zamki zwłaszcza tylnej klapy która dość mocno się zamyka
3,0
Całokształt
auto duże, ładne i wygodne, ale dosyć awaryjne i dość kosztowne w utrzymaniu
Wrażenia
3,0
Silnik
silnik 1,4 do auta ważącego 1200 kg wyraźnie za słaby, przy ruszaniu startuje jak muł.
4,0
Skrzynia biegów
pracuje lekko bez problemów
4,0
Układ jezdny
auto wygodne, dobrze się prowadzi, zawieszenie ma jednak zbyt delikatne i szybko zużywające się
Komfort
3,0
Widoczność
Do przodu ok, z tyłem gorzej bo siedzi się nisko
4,0
Ergonomia
Deska ładna, fotele wygodne i dobrze trzymające na zakrętach
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
jak pada deszcz to lubi zaparować, nawiewy 3 i 4 wyraźnie głośne
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu i z tyłu dużo miejsca nawet dla osób wysokich. Bagażnik (break) duży i ustawny
4,0
Wyciszenie
Auto w miarę ciche do 160 km/h
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
zużycie paliwa w mieście stanowczo za wysokie, w zimie nawet powyżej 10 litrów. W trasie jest za to całkiem miło poniżej 6l. Ceny części oryginalnych wysokie, zamienników średnie
3,0
Stosunek jakość/cena
to auto to typowy średniak, ani specjalnie drogi, ani specjalnie udany
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
łączniki stabilizatorów siadają co 10 tys. km, psują się zamki zwłaszcza tylnej klapy. 2 razy już popsuł mi się prędkościomierz, prócz tego linka ręcznego, przednie i tylna wycieraczka
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po 100 tys. wymiana uszczelki pod głowicą (wyciek) uszczelnianie skrzyni biegów (wyciek) 2 razy odpadła rura wydechowa
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 75KM 55kW
[l/100km]