Bardzo dobry niezawodny i co najważniejsze ekonomiczny samochód. Zapewnia duży komfort jazdy. Dobry wypas 4 pp, abs, elekryka itp.
Co citro-n to citro:n... do tych samochodów trzeba mieć serce. Kto nie miał nie zrozumie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Prosta, sprawdzona konstrukcja 1.4. Nie ma cudów, jeśli chodzi o powera, no ale cóż, za to kultura pracy wysoka..
Zaraz po kupnie w 2003 zamontowałem sekwencyjny gaz.
4,0
Skrzynia biegów
Niby ok ale właśnie do niej mam małe pretensje, czasem ją słychać..
Przełożenia ok.
5,0
Układ jezdny
Fantastiko! Komfort jazdy jest niesamowity, Xsara trzyma się drogi jak zwariowana, z dobrymi oponami 195 R15 jest super.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu ok, jest mały problem do tyłu, przez szerokość słupków ale większość hatchbaków tak ma.
5,0
Ergonomia
Dużo schowków, tablica czytelna choć bez fajerwerków - nie jest to auto zrobioe w 2006 roku... ;-)
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogrzewanie ok. Wentylacja mogłaby być trochę lepsza.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu bardzo dobrze, z tylu trochę gorzej.
5,0
Wyciszenie
Bez zastrzeżeń.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
I oto chodzi!
Sekwencyjny wtrysk gazu to jest to, kosztował mnie wtedy bodajże 4800 ale warto było.
W mieście 9l. gazu, na trasie 7,5 - 8. To jest wielką zaletą tego samochodu.
4,0
Stosunek jakość/cena
Cena droga - jak każdego nowego, dość duży ubytek wartości, ale coś za coś. Za to ma się śliczną Xsarę.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jest to francuz, a więc od czasu do czasu jakieś kontrolki migają (poduszka, silnik - przez lpg), ale nie ma się tym co przejmować, po prostu tak już jest, zazwyczaj szybko same gasną.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Mam 100 tys.
Trzeba wymieniać regularrnie co 20 tys stabilizatory drążka - po 80 zł - polskie drogi, 1 raz cewka padła, przy 90 tys wymieniłem rozrząd. Poza tym samochód nie stanął mi ani razu na drodze więc jest ok.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 75KM 55kW
[l/100km]