Jedynym mankamentem, oprócz braku temperamentu były stukające panewki - po rozgrzaniu się silnik chodził jak diesel(był to jedyny objaw) powiedziano mi kiedyś że to wada fabryczna i ten typ często tak ma - jeździłem zresztą z tym stukiem 4 lata i nic się nie działo
3,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
jak francuz - idealne zawieszenie, jedynie łączniki stabilizatora nie wytrzymywały polskich warunków - 2 razy wymieniałem.
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Z instalacją gazową - megaekonomiczny wóz - w mieście palił 8, na trasie poniżej 7 litrów
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
awaryjność to mit - fakt że wersja była prosta, ale nie dawała powodów do częstych wizyt u mechanika, przed samą sprzedażą urwałem klamkę od strony kierowcy, poza tym siłowniki tylnej klapy trzebabyło wymienić
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Oprócz wspomnianych stuków i wymiany łączników stabilizatora, wymieniłem również tuleję gumowo metalową tylnego zawieszenia, sprzęgło kompletne przy 110 tkm, przed sprzedażą pojawił się również problem z alternatorem - kontrolka zaczynała żarzyć przy większym obciążeniu
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 75KM 55kW
[l/100km]