Auto przeciętne, spory spadek wartości przy odsprzedaży, miękkie zawieszanie, po 100 tys. km trzeba się liczyć z częstymi wizytami w warsztacie. Mało pojemny bagażnik jak na \\\"RODZINNE AUTO\\\". Plus to ekonomiczne spalanie, niska pozycja w rankingach kradzieżowych - złodzieje się nim malo interesują
Wrażenia
3,0
Silnik
W zasadzie nie ma uwag. Dynamika jak na silnik 1.4 przyzwoita, spalanie b.dobre
3,0
Skrzynia biegów
Wsteczny ciężko wchodzi, 2 zgrzyta, ale 4 i 5 wchodzą b.dobrze
2,0
Układ jezdny
ZA MIĘKKIE ZAWIESZENIE jak na nasze polskie drogi. Jak jedziesz sam po równym asfalcie jest ok. Jak załadujesz rodzine i bagaż na urlop jest już żle, a jak jeszcze zjedziesz w leśne dukty to już jest tragicznie. Po 100 tys km lubią padać tylne belki skrętne (u mnie po 140tys)
Komfort
3,0
Widoczność
Do przodu dobra, do tyłu kiepska przeszkadzają tylne słupki.
3,0
Ergonomia
Trzeba się przywyczaić
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Może być
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy może być, z tyłu dla dorosłych pasażerów trochę mało miejsca. Przydałby się większy bagażnik - to chyba nie jest tzw. rodzinne auto
3,0
Wyciszenie
Może być
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bardzo przywoite spalnie. Ceny części umiarkowane, koszty przeglądów w ASO do przyjęcia, poza ASO całkowicie akceptowalne np wymiana paska rozrządu z rolkami napinaczy mniej niż 500 zł
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po 80 tys. coraz wysiada kolejny element, zaczyna to być denerwujące. Trzeszczący przełącznik kieunkowskazów, migająca kontrolka airbagów to podobno typowe dla Xsary
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymiana panewek wału korbowego, uszczelki głowicy silnika, regeneracja tylnej skrętnej (regeneracja bo wymiana jest już mało opłacalna) Ciągle coś tam stuka i trzeszczy
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 75KM 55kW
[l/100km]