Normalny samochodzik do normalnej jazdy. Po tuningo trochę denerwuję Golfy i stare BMW.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik 2,0 HDI po 82 000 km spisuje się bez zarzutu. Przy przeglądzie 100 000 km proponują mi wymianę rozrządu /rozrząd firmy SKF kosztuje 398 PLN/. Jest to silnik 90 KM, który przy przebiegu 22 000 km został poddany tuningowi i ma teraz 115 kM i 250 Nm /powierzyłem ta czynność firmie CHOJNACKI MOTOR SPORT/
5,0
Skrzynia biegów
Nie mam żadnych uwag. Po prostu zmieniam biegi.
5,0
Układ jezdny
Nie mam żadnych kłopotów. Utrzymuje w jak najlepszym stanie ogumienie i czasem wymieniam elementy zużywajace się - normalna eksploatacja.
Komfort
4,0
Widoczność
Trochę przeszkadzają mi przednie słupki, ale ogólnie jest bardzo dobrze, mimo że jest to kombi.
4,0
Ergonomia
Naprawdę bez uwag.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mój sasmochód nie posiada klimatyzacji. Ale nie można narzekać. W zimę też jest ciepło w nogi przy mrozie. Przy utrzymywaniu czystego filtra p.pyłkowego, szyby też nie parują.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W kombi jest naprawdę wystarczająco miejsca dla 4 osób.
5 osób to trochę za dużo.
4,0
Wyciszenie
Póki samochód był nowy - pszczółęczka. Teraz trochę go słychać ale ma już 5 lat.Nie jest żle. Radio słychać bez problemu.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silniczek HDI jest naprawdę ekonomiczny, tym bardziej że nie obciąża go np. klimatyzacja, której nie posiadam.
5,0
Stosunek jakość/cena
Auto rok prod 2000 kupiłem w roku 2001 jako fabrycznie nowe z upustem.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wymiana elementów i materiałów eksploatacyjnych
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymiana koła pasowego napedu alternatora, które oryginalne posiada tłumiki drgań skrętnych.
Jeżdżę ze sztywnym kołem, Nic sie nie zmieniło i jest dobrze.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi 90KM 66kW
[l/100km]