w przedziale 0-100 km/h spoko, elastyczny, dobrze sie wkreca na obroty, dobre przelozenie na 3 biegu, powyzej 100 km/h czuc troche malo mocy :(
4,0
Skrzynia biegów
fajny krotki lewarek zmiany biegow, ogolnie bardzo dobrze, nic nie haczy.
3,0
Układ jezdny
zawieszenie troszke malo wytrzymale jak na nasze drogi, pzry 60 tys slychac juz stukanie i pukanie
Komfort
5,0
Widoczność
swietna, boczne szybki sa fajne, wysoka pozycja kierowcy bardzo pomaga
4,0
Ergonomia
przy wiekszyw wietrze czuc podmychy boczne, przy predkosci powyzej 170 km/h czuje sei ze trzyma go ksztalt tzn opor powietrza
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
automatyczna klimatyzacja caly rok, swietna sprawa zero parowania szyb w zimie, w lecie ze wzgledu na duza ilosc szyb troszke zajmuje mu zbicie temperatury po odpalniu nagrzanego na sloncu auta
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
komfort baaaaardzo duzy, na dluzsze trasy jedno z lepszych aut jakim jezdzilem, z tylu troche za bardzo pionowa pozycja pasazerow, ale z przodu super, robilem trasy po 1200 km i nie czuc bylo bolu plecow
4,0
Wyciszenie
dobre, bez zastrzezen,
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
w granicach 5.7 na trasie przy predkosci w granicach 130 km/h, po miescie przy dynamicznej jezdzie kolo 6.7
4,0
Stosunek jakość/cena
troszke za drogie auto
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
raz mi w zimie nie zapalil ale spowodowane bylo zamarznieciem ropy przy -25 stopniach mrozu
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak wiekszych awarii
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi 90KM 66kW
[l/100km]