Dobrze wyposażone wygodne,ładne ale wkurzające (wszystko jest prawie; silnik, serwis, opieka nad klientem) auto.
Podsumowanie: Niech zgadną w Citroenie - jakie auto kupię jesienią i dlaczego nie będzie to C8 ale to im wisi bo premie za sprzedaż już wzięli
Wrażenia
2,0
Silnik
2.0 HDI - moim zdaniem muł. Elastyczność porównywalna ze 126p - dusi się na III ponżej 45km/h i na IV poniżej 65km/h Nie jest to mój pierwszy diesel ( escort 1.8D; Toledo 1.9 TDI; Carina E 2.0D ) i każdy z nich na IV prawie automat a w citroenie można poćwiczyć muskulaturę przy ciągłym wachlowaniu dźwignią
3,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
Przy skręcie w lewo uwaga na pieszych na przejściu i nie przycinać zakrętów za przednim słupkiem może czaić się niespodzianka.
3,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nawiew na przednią szybę działał krótko: serwis sobie z tym nie radzi a Citroen Polska na to leje.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
wygodny
2,0
Wyciszenie
Klekoczą plastiki - tylne drzwi i pasy tylne (przełożyć za zagłówki)
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
średnio 7,5l/100 na autostradzie do 11
1,0
Stosunek jakość/cena
j.w.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Migający wyświetlacz i światła (elektrykiem nie jestem może być wynikiem różnego napięcia) jak żarówka miga to się przepala i w serwisie za każdym razem wymieniają te pod wyświetlaczem a ja w przednich reflektorach (w 3 lata ok.7 razy) po gwarancji może naprawią.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 HDi 90KM 66kW
[l/100km]