Przeniesienie napędu
: Po 2 latch (30 000 km) zepsute sprzęgło
Układ hamulcowy
: Po 3 latach (40 000 km) zużyte tarcze hamulcowe
4,0
Całokształt
Generalnie jestem zadowolony. Auto tanie, nawet doliczając ceny napraw. Dosyć wygodne, jeździ dobrze. Jedyny, ale poważny minus za zepsute sprzęgło.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik HDI 90 KM, ale znośny, można spokojnie jeździć, bez poczucia niemocy. Na biegu jałowym nieco hałasuje, podczas jazdy cichy, przy prędkości 90-130 km/h nie przeszkadza w rozmowie, czy słuchaniu radia.
3,0
Skrzynia biegów
Bez zastrzeżeń, wsteczny nieco haczy
4,0
Układ jezdny
Bardzo dobry. Trzyma się drogi jak przyklejony i nie trzęsie, pamiętając, że to nie bolid F1.
Komfort
3,0
Widoczność
Przeszkadzają boczne słupki z przodu, widoczność do tyłu też taka sobie. Za to przednia szyba wielka
4,0
Ergonomia
Bardzo wygodny, wszystkie przełączniki pod ręką
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja wydajna i dosyć cicha, ogrzewanie działa bardzo dobrze, klimatyzacja nieco słabowita
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Najmocniejszy punkt samochodu. Jak na niezbyt duże wymiary (długość 4,25 m) bardzo przestrzenny. Dodatkowo płaska podłoga, bez konsoli środkowej, można przechodzić z przodu z siedzenia na siedzenie. Idealne także dla małego psa
3,0
Wyciszenie
Takie sobie, średnie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa małe, ceny przeglądów typowe - 800 zł + elementy do wymiany. Klocki hamulcowe 250, wycieraczki też.
5,0
Stosunek jakość/cena
Kosztowało mnie nowe 63500 i tyle
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobnych usterek jak dotąd dnie było
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tutaj się poskarżę. Po 2 latach zepsuło się sprzęgło, do wymiany za 1500 zł. Po 3 latach tarcze hamulcowe za 800 zł
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 HDi 90KM 66kW
[l/100km]