Sławek, backup@interia.pl- pytania piszcie,
19 lat temu
Silnik 1.8 i 16V 116KM 85kW
Rok produkcji 2003
Przebieg:
42 tys. km
4,08
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
zapłaciłem po upustach 73 tys., ogólnie jest dobrze ale mogłoby być lepiej, niespodzianką było komletne zamarcie silnika przy 140 na h przy wyprzedaniu, po 5min było ok, i jest do dzisiaj, ale wrażenia niezapomniane, fabrycznym HI-FI Citroena mówimy NIE !!! dla poprawienia wyglądu koniecznie relingi i aluminium-koła :-)
Wrażenia
4,0
Silnik
trochę za głośny, za słaby jak na tak duży samochód, ogólnie - ok
4,0
Skrzynia biegów
położenie drążka Ok, za dużo machania, głośna na zewnątrz - bardzo, serwis twierdzi, że tak to już jest, jadąc np. na 2,3 i puszczając gaz, dźwięki jak ze skrzyni malucha z 1980,
5,0
Układ jezdny
ok, ok, ok
Komfort
5,0
Widoczność
o tym, że lewy słupek przeszkadza dowiedziałem się dzisiaj z tych ocen
5,0
Ergonomia
rewelacja
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
rewelacja
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
zastrzeżenia tyko tył - wąskie fotele, można sobie misie pluszowe wozić
4,0
Wyciszenie
do 60km/h ok, powyżej mogłoby być lepiej
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
norma 12l, trasa dynamicznie - 11,5l
3,0
Stosunek jakość/cena
za tą forsę troche nie bardzo
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zimą stuka przednie zawieszenie - latem nie, fabryczne radio i głośniki wyleciały w tydzień po zakupie auta, przednie żarówki - przez 2 lata chyba z 10, środek skrzypi, fotel kierowcy - rozpadł się, czuć siarkowodór z akomulatora, ograniczniki w drzwiach - wszystkie 4, dziwne dzwięki klimatyzacji, pisać dalej ?, wiele niespodzianek...
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
stabilizator, amortyzatory, końcówki drążków, tarcze i klocki, przepustnica, pasek altern. i napinacz, zestaw wskaźników, komputer pokładowy (na gwarancji wymieniony),
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 16V 116KM 85kW
[l/100km]