Inne
: BARDZO DOBRZE ZACHOWUJE SIE NA NASZYCH DROGACH I SUPER ZIMĄ CIĘŻKO SIĘ NIM ZAKOPAĆ.PO ZA TYM PRZEGLĄD PO 80000 ZAWIESZENIE BEZ ZARZUTU
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ hamulcowy
: KIEPSKIE TARCZE PRZEDNIE SIĘ KRZYWIĄ I BIJE KIEROWNICA
Inne
: CEWKA WALNĘŁA PO 85000
Karoseria
: TYLNA WYCIERACZKA ZACZĘŁA WARIOWAĆ
3,0
Całokształt
OGÓLNIE NIE JEST ŻLE 3 LATA 600 ZŁ NA NAPRAWE.
Wrażenia
4,0
Silnik
WYŚCIGÓWKA TO NIE JEST,TRZEBA REDUKOWAĆ BIEGI ŻBY COŚ Z NIEGO WYCIĄGNĄĆ.
4,0
Skrzynia biegów
U MNIE BEZ ŻADNYCH PROBLEMÓW
4,0
Układ jezdny
TO PRAWDA ŻE TROCHĘ BUJA PODCZAS SZYBLIEJ JAZDY NA ZAKRĘTACH.
Komfort
4,0
Widoczność
DLA MNIE OK
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
FOTEL KIEROWCY TROCHĘ SIĘ BUJA.A TYLNE FOTELE NA TRASĘ TO KLĘSKA
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
ZBYT SZYBKO TANIEJĄ.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
PIERWSZA PADŁA WYCIERACZKA TYLNA.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
PO 40000 WYMIANA TARCZ,ALE JUŻ WCZEŚNIEJ BYŁY DWA RAZY TOCZONE BO KIROWNICA MIAŁA BICIA PRZY HAMOWANIU.A PRZY 85000 W NAJMNIEJ OCZEKIWANYM MOMENCIE CEWKA ZAPŁONOWA DO WYMIANY.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 i 16V 116KM 85kW
[l/100km]