Lubię go, mam nadzieję że z wzajemnością. Jest taki jak chciałem, no i mogę wozić pasażerów ze sztucznymi szczękami po naszych wyboistych polskich drogach nie bojąc się że je zgubią, no i moja wątroba też mi nie lata po całym ciele.
Wrażenia
5,0
Silnik
Może zbyt głośnawy tuż po uruchomieniu, ale mówią, że się czepiam. Reszta OK.
3,0
Skrzynia biegów
Nawet po nasmarowaniu zmiana biegów wymaga trochę za dużo siły. W sumie dałbym ocenę 3,5, ale żona używa 2 ręcę żeby wrzucić wsteczny. Ona oczywiście przesadza, ale coś w tym jest.
5,0
Układ jezdny
Wersja bez hydroactivu, czyli uznana przez użytkowników za bardziej komfortową. Jestem szczęśiwy, choć w CX-ie z 83 roku było jeszcze bardziej miękko.
Komfort
4,0
Widoczność
Lubię go więc dostał 4, ale tu też bym dał raczej 3,5.
4,0
Ergonomia
Trochę brak schowków. Jest ich co prawda dużo, ale są małe i nieporęczne. Brak miejsca na puszki z napojami. Ale w sumie samochód to nie szafka z szufladkami. No i nie ma dziury w podłokietniku żeby wozić narty, a zbliża się zima.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronik, bliski ideału.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
W zupełności wystarczy.
5,0
Wyciszenie
Co tu napisać skoro jest OK.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W mieście między 8,5 a 9,2 ale nie mam lekkiej nogi. Na trasie byłem tylko raz ale to się nie liczy bo jechałem zdecydowanie szybko. Podaje więc takie jak wydaje mi się że powinno być przy umiarkowanej jeździe.
5,0
Stosunek jakość/cena
Aaaa! Spróbujcie kupić coś tak fajnego tak tanio. Jest tego wiele za niewiele. Należy tylko pamiętać że należy kupować tylko zadbane egzemplarze. Zaniedbany będzie się mścić usterkowością. No i naprawy nie powinno się dokonywać młotkiem i drutem.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Od poprzednika przejąłem problemy ze wskażnikiem poziomu paliwa i wyświetlaczem zdarzeń (gubi piksele ale odczytać się da).
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic się nie dzieje.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.1 TD 12V 109KM 80kW
[l/100km]