ZEBY INNE AUTA OFEROWALY CHOC POLOWE TEGO CO XM TO BYLOBY JUZ BARDZO DOBRZE, A TAK TO NIEMA INNEGO AUTA W TEJ KLASIE ZA TE PINIADZE , A JAK DOBRZE POSZUKAC TO NAPRAWDE DOBRE PIENIADZE.
Wrażenia
5,0
Silnik
ZEBY WSZYSTKIE TD CHCIALY TAK CHODZIC JAK TEN (OCZYWISCIE NIEPOROWNUJEMY DO TDI) BO TO JUZ KLASA WYZSZA.
5,0
Skrzynia biegów
W MOIM JEST AUTOMAT - INNEGO NIECHCE I NIECH MOWIA CO CHCA, KTO JEZDZIL AUTOMATEM TO WIE O CO CHODZI.
4,0
Układ jezdny
NIEMA CO KOMENTOWAC - REWELACJA JAK NA CZASY KIEDY TO ZACZELI PRODUKOWAC, I CHWALA IM ZA TO.
Komfort
5,0
Widoczność
GDZIE BYS SIE NIE OBROCIL TO WSZYSTKO WIDZISZ Z TYLEM BYWA ROZNIE , ALE TRZEBABYLO SIE NAUCZYC JEZDZIC DO TYLU UZYWAJAC LUSTEREK , A NIE TERAZ NAZEKAC.
4,0
Ergonomia
W KAZDYM AUCIE JAKIE DOTEJ PORY MIALEM (A TROCHE ICH BYLO) MOZNA BY COS POPRAWIC W XM-ie NAJMNIEJ
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
TAK JAK Z ERGONOMIA, CHOC NIE TAK WIELE. ZIMA MOGLBY SIE SZYBCIEJ NAGRZEWAC, NO ALE IDEALOW PODOBNO NIE MA.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
JEZELI KTOS POTRZEBOJE WIECEJ MIEJSCA NIZ OFERUJE XM , TO NIECH PRZSIADZIE SIE DO AUTOBUSU TO MU DOBRZE ZROBI.
4,0
Wyciszenie
W CZASIE OSTREGO PRZYSPIESZANIA SLYCHAC TURBINE, A POZATYM PELNA KULTURA PRZY WIEKSZYCH PREDKOSCIACH SZUMI , ALE W KTORYM AUCIE NIE SZUMI.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
MIALBYM WIELKIE WATPLIWOSCI CZY KOPIC BENZYNIAKA Z GAZEM,POPROSTU NIE MA SENSU.
5,0
Stosunek jakość/cena
NIE MA POROWNANIA I NIKT MI NIE POWIE , ZE MERCEDESA (NAWET ZWYKLA BECZKE) NIC NIE PRZESKOCZY , BO JESLI JEST KTOS TAKI TO ZNACZY ZE NIE MIAL NIC DO CZYNIENIA Z XM-em, W POZYTYWNYM TEGO SLOWA ZNACZENIU.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
NOWE AUTA SIE PSUJA TO NIEWYMAGAJMY CUDOW , BO JAKAS PIERDOLKA ZAWSZE WYSKOCZY, NIE MA SIE CO CZEPIAC I TYLE.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
JEZDZE I JEZDZE I NIC.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.1 TD 12V 109KM 80kW
[l/100km]