Samochód wart polecenia bardzo ekonomiczny i wygodny szczególnie w dłuższe trasy, przy zakupie trzeba zwrócic dokładnie oglądać i zwrócić uwagę na wiele szczegółów
Wrażenia
4,0
Silnik
Moc wystarczająca do spokojnego podróżowania na trasach, elastyczność bardzo dobra można wyprzedzać na 5 biegu
3,0
Skrzynia biegów
Przy takim przebiegu jak w moim aucie biegi nie wchodzą idealnie ale ich zmina nie nastręcza też większych kłopotów (na trasach przydałby się 6 bieg :) )
4,0
Układ jezdny
Wspomaganie kierownicy szwankuje po uruchomieniu w bardzo zimne dni. Co 20-30 tys km konieczna jest wymiana łączników stabilzatorów. Jeżli ktoś się chce cieszyc z "bujania" konieczne jest systematyczna wymiana lub nabijanie sfer.
Komfort
4,0
Widoczność
Jedyny mankament to deska odbijająca się w przedniej szybie
4,0
Ergonomia
Wszystko przejrzyscie rozplanowane. Cieżko chodzi wajcha od zmiany wysokości samochodu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Zwykła wentylacja bez klimy, W zimie dosyć długo czeka się na ciepłe powietrze.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca każdy znajdzie dla siebie optymalne rozłozenie fotela kierownicy
4,0
Wyciszenie
Do 120 km/h cicho, powyżej zaczyna być trochę głośniej
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny cześci średnio-wysokie, mało zakładów specjalizujących sie w naprawie takich samochodów, spalanie paliwa bardzo małe nie przekraczająć 110km/h można osignąć 6-5.5 l
5,0
Stosunek jakość/cena
Samochody te są stosunkowo tanie a nie odbiegają jakością od innych samochodów tej klasy
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
zerwana linka od podnoszenia szyby, popsute zamykanie schowka, pęknięty suwak wentylacji, popsute przkaźniki
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
wycieki z siłowników tylnego zawieszenia
pad alternatora - użwka 200 zł, korozja kielicha na którym znajduje sie sfera przedniego zawieszenia - nowy 900 zł,
pad skrzyni (wyciek oleju przez simering od półosi) użwana 900 zł
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.1 TD 12V 109KM 80kW
[l/100km]