Odkad go mam nie narzekam na stan polskich dróg. Sprawdzil sie we wszystkich kategoriach: rodzinna limuzyna, rakieta na autostradach, po podniesieniu terenowiec, po zlozeniu siedzen dostawczak do dlugich przedmoiotow. Prawdziwa przyjemnosc z prowadzenia. Nastepny bedzie Citroen C-6 lub C-5 Exlusiv kombi. I nic innego :)))
Wrażenia
5,0
Silnik
Typ silnika mowi sam za siebie - rakieta
4,0
Skrzynia biegów
czasami wteczny ciezko wchodzi
5,0
Układ jezdny
Auto naprawde trudno wytracic z rownowagi.
Komfort
4,0
Widoczność
tylna szyba pod duzym ukosem. Trzeba sie przyzwyczaic
4,0
Ergonomia
Gdyby nie 2 rzedy wlacznikow zaslaniane przez kierownice byloby 5
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatronic pracuje niezwykle wydajnie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
odsuwam fotel na max - mam 190 cm, a nikt nie mowil nigdy, ze z tylu jest ciasno
5,0
Wyciszenie
Zalezy od stylu jazdy. Na niskich obrotach do 150 km/h kompletna cisza. Powyzej slychac, ze auto ma 24 V. Slychac extremalne przyspieszenia, ale nie jest to uciazliwe dla ucha - przeciwnie nawet pomaga - nie trzeba zerkac na obrotomierz :)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zalezy od stylu jazdy. Trasa: Benz. 11/1000 , Gaz 15/100. Miasto=koszmar - i do 30 - skutek mojej ostrej jazdy. Jak na te klasę auta naprawy sa naprawde tanie.
5,0
Stosunek jakość/cena
kupilem go jhako 5 latka w cenie nowego Seicento. Zawsze bylem pewien, ze to byla doskonala decyzja.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zupelnie normalnie jak na wiek auta - 9 lat. raz zaśniedzial styk podnoszenia szyb, raz wypadła plasktikowa oslonka klamki drzwi.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wyciek płynu z klimy i przepalony tłumik to chyba najpowazniejsze, co sie dotad przytrafilo.
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Citroen XM II Hatchback 3.0 V6 24V 200KM 147kW 1994-2000