Układy elektryczne nędza, silnik ma dużą moc w szerokim zakresie obrotów ale zawodny.
Jeżeli chodzi trzymanie i w zakrętach i komfort jazdy niesamowite przeżycia
Starych roczników nie warto kupować chyba że ma się w założeniu gruntowny remont przekraczający nieraz koszt zakupu samochodu.
Wrażenia
4,0
Silnik
Dobra dynamika. Duży zakres mocy.
4,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
Komfort
2,0
Widoczność
Do tyłu jedzie sie jak ciężarówką
4,0
Ergonomia
1,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mam automatyczną klimatyzację, Zainstalowane są tam silniczki kierunku nawiewu które nie działają,
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Można pływać
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Cena=Jakość
Niska cena równa się zarżniętemu XM-wi
Decydując się na zakup tego samochodu bierz pod uwagę roczniki po 1994r. w benzynie. Stary disiel to duże koszty, wymiana końcówek wtrysków, reperacja pompy wtryskowej a w starym samochodzie na pewne to Cię czeka. Z Ph nie ma tyle kosztowych ukadów do wymiany.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie działający ABS (prawdopodobnie komputer), silniki kierunku nawiewu, zwarcie przewodów w układzie centralnego zamka, przeciekający szyber dach, wycieki oleju LHM z różnych miejsc, uszkodzony zacisk hamulcowy,
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wbrew temu co piszą o silnikach 2,1 TD nie jest to bardzo dobry silnik. Po przejechaniu 250 tyś należy dokonać gruntowne i bardzoooo kosztownej naprawy. Dodam również do tego naprawę turbiny( wymiany uszczelnień)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.1 TD 12V 109KM 80kW
[l/100km]