KUPIŁEM AUTO CAŁKOWICIE PRZYPADKOWO W NIEMCZECH.POPRZEDNI WŁAŚCICIEL OKAZAŁ SIE MANIAKIEM CYTRYNEK.WSZYSTKO ZADBANE.MIŁE ZASKOCZENIE W TRAKCIE PODRÓZY DO POLSKI A TERAZ CIĘŻKO BEDZIE WSIĄŚĆ DO JAKIEGOŚ RESORAKA.JEŚLI KTOŚ SZUKA XMa TO WARTO ZAPŁACIĆ WIĘCEJ ALE ZA AUTKO O KTÓRE KTOŚ DBAŁ.NO I WAŻNE-AMATORZY CUDZEJ WŁASNOŚCI OMIJAJĄ AUTKO Z DALEKA.
Wrażenia
5,0
Silnik
TO MÓJ PIERWSZ DIESEL I SAME POCHWAŁY TAKŻE OD INNYCH PASAŻERÓW-KIEROWCÓW.BRAK KOMPLEKSÓW NA TRASIE WŚRÓD NOWSZYCH AUT.NIESAMOWITA ELASTYCZNOŚĆ MIMO ŻE TO AŻ 5METRÓW(KOMBI)I DUŻO BLACHY.
5,0
Skrzynia biegów
1,2,3,4, I JUŻ 5 BRAK PROBLEMÓW
5,0
Układ jezdny
PRZEJECHAŁEM AUTKIEM 70000KM WYMIENIŁEM SWOŻNIE WACHACZA.JEDEN SIŁOWNIK Z TYŁU ZACZYNAŁ KAPAĆ -WYMIANA.PĘKNIĘTA RURKA LHM(CHORWACJA)PIERWSZY WARSZTAT 20EURO I NAPRZÓD DALEJ.
Komfort
4,0
Widoczność
GDZIE SIĘ KOŃCZY MASKA Z PRZODU?TRZEBA TROCHĘ WYCZUCIA.ŚWIATŁA MIJANIA TRAGEDIA.
5,0
Ergonomia
.RADIO STEROWANE Z KIEROWNICY WYGODNA SPRAWA.TYLKO TEN KLAKSON JAK TO W FRANCUZACH.BRAK UCHWYTU NA NAPOJE.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
BRAK KLIMY ALE ZIMNY NAWIEW I OTWARTY DACH LATEM W TRASIE SKUTECZNIE POTRAFIĄ SCHŁODZIĆ WNĘTRZE,GORZEJ W MIEŚCIE W CZASIE UPAŁÓW.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z PRZODU PEŁEN KOMFORT PEŁNA ELEKTRYKA,PODGRZEWANE FOTELE I TA SZEROKOŚĆ.Z TYŁU DOBRZE WYPROFILOWANE,PODGRZEWANE FOTELE I MNÓSTWO MIEJSCA NA NOGI.
5,0
Wyciszenie
OD 130KM/H ZACZYNA SIĘ SZUM.NA LETNICH OPONACH JUŻ JEST LEPIEJ.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
PRZY NORMALEJ JEŻDZIE TZN.DO 130-6,5LITRA.PRZY 160-180 8,5.TANI MECHANIK I DOBRY!!! TO PODSTAWA!!!
5,0
Stosunek jakość/cena
TRUDNO O WIĘKSZE KOMBI.JEDZIESZ NA WAKACJE MOŻESZ ZABRAĆ WSZYSTKO.MASZ MAŁY BIZNES ŁADUJESZ,AUTKO HOP DO DÓRY I JAZDA.I TO WSZYSTKO ZA NAPRAWDE ROZSĄDNE PIENIĄDZE.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
SKOŃCZYŁA SIĘ POMPA WTRYSKOWA NIESTETY SKUSIŁEM SIĘ NA TAŃSZE PALIWO.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.1 TD 12V 109KM 80kW
[l/100km]