W pełni sprawny XM to napewno wyjątek. Fachowcy znajacy gruntownie temat XM , albo wymarli , albo jeszcze sie nie urodzili.
Szkoda bo samochod REWELACJA i to pod kazdym względem, ale tak jak wszystko na tym świecie , potrzeboje WLAŚCIWEJ konserwacji
A SAMOCHÓD "WALONY" ,MUSI BYć POMIERZONY
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
Automat , brak fachwcow do tego typu skrzyn.
4,0
Układ jezdny
Brak specjalistów z pełnym oprzyżądowaniem do napraw i konsewacji
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Po instalacji gazu o wiele lepiej
4,0
Stosunek jakość/cena
Uwaga Kupując tanio , kosztuje dwa razy drożej
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wrogiem wysokie temperatury , nagminne kłopoty z systemem rozruchu
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Citroen XM I Hatchback 3.0 i V6 24V 200KM 147kW 1990-1994