Zawieszenie
: Doskonałe, choć nieco \\\\\\\"twardsze\\\\\\\" niż w modelu Xantii MK I. Moja \\\\\\\"księżna\\\\\\\" to wersja \\\\\\\"Exclusive\\\\\\\" z silnikiem 2.0 HDi 109 KM (80kW)i zawieszeniem z układem hydractive. Komfot nieporównywalny z żadnym innym \\\\\\\"produktem\\\\\\\" jeżdżącym (vide: kompletnie nie rozumiem \\\\\\\"zachwytów\\\\\\\" nad niemieckimi produktami kowalskimi = komfort jazdy wozem drabiniastym lub niedopracowanym czołgiem). Serwis zawieszenia = musi się znać na TYM (awaryjność - żadna jeśli się o nią dba(no prawie = kontrola korektorów wysokości, ciśnienia sfer itd. Kto ma Xantię - to wie), i wymiana LHM co 2 lata!!! - bezwzględnie. Silnik (oba z którymi miałem, i mam, do czynienia bardzo elastyczne, i oszczędne przy spokojnej jeździe.