Świetny samochód - polecam wszytskim którzy chcą świetny samochod za niewielkie pieniadze, zawieszenie jeśli o nie dbamy jest bezawaryjnie i niedrogie w utrzymaniu (tansze niż niejeden resorak)
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik elastyczny zapewnia niezłą dynamike i kulturę pracy
4,0
Skrzynia biegów
Pracuje dozyć precyyjnie, czasami haczy wsteczny
5,0
Układ jezdny
Rewelacja - przeciez to hydro, prowadzi sie jak gokart a komfortowy jak luksusowa limuzyna.
Komfort
4,0
Widoczność
Do przodu ok - do tyłu gorzej ale trzeba się przyzwyczaić
4,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką - trochę archaiczne suwakowe regulacje wentylacji
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobrze działa klimatyzacja i szybko sie nagrzewa - polecam tryb AUTOmatyczny, świetnie sprawdza sie w każdych warunkach.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca z przodu - z tyłu też nie można narzekać - no może pasażer w środku nie ma pełnego komfortu. Bardzo wygodne fotele.
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobrze do 130 km/h można swobodnie rozmawiać lub słuchać radia - mimo ze diesel to lepiej niż w niejednym benzynowym.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jest dobrze choć nie rewelacyjnie miałem oszczędniejsze diesle - potrafi łyknąć nawet 9l/100km przy dynamicznej jeździe ale jesli umiemy umijetnie operowac pedałem gazu to spali nawet poniżej 6l
5,0
Stosunek jakość/cena
Rewelacyjnie niski koszt zakupu - zawieszenie odstrasza wiekszośc potencjalnych kupców niezanjących sie na rzeczy.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
No rózne drobiazgi wyskakują ale można je w miare szybko naprawić.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Narazie bez poważnych usterek
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 TD 90KM 66kW
[l/100km]