Użytkuje autko 9-letnie od niemal pół roku. Bez problemów i psucia o których mówi się o citroenach. Nie w każdym serwisie wiedzą o co chodzi. Jest to po prostu naprawde dobry samochód za niewielkie pieniążki. Samochód z tą hydrauliką wymaga więcej opieki ale autko odwdzięczy się. Warto mieć mechanika który naprawde zna się na hydraulice citroenów. Wg mnie autko warte zainteresowania !
Wrażenia
4,0
Silnik
mimo przebiegu ponad 200kkm samochód osiąga V 190 km/h na lpg, silnik bezproblemowy i cichutki, naprawde elastyczny,
4,0
Skrzynia biegów
płynna zmiana biegów, w sam raz do tego silnika
5,0
Układ jezdny
zwykły układ hydrauliczny, łatwe pokonywanie zakrętów i trzymanie się drogi, komfort i pewna jazda, powinno być 6 !!!
Komfort
3,0
Widoczność
słabsza widoczność niż np. BXie, najgorzej widok z tyłu
4,0
Ergonomia
przyciski, fotele, kierownica jak na model już chwile temu zaprojektowany całkiem dobrze, za mały schowek pasażera
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
dość wcześno grzeje nawiew, w zimie tylna szyba prawie ciągle zaparowana albo zamrożona, jej ogrzewanie słabiutkie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
dużo miejsca zarówno z przodu jak i z tyłu. Dwa foteliki z tyłu i pośrodku pasażer się mieści
4,0
Wyciszenie
jak dla mnie cicho w środku, wiadomo przy 4500 silnik już dobrze słychać, ale dużo też zależy od stanu i jakości wydechu
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie LPG miasto 12,5 litra, trasa ok.9 litrów, 10 litrów przy prędkościach 140-160 km/h. Spalania benzyny nie znam jeszcze.
4,0
Stosunek jakość/cena
używane dobre auto za niską cene
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Prędkościomierz oszukuje - naprawa pracochłonna ale można samemu. Wyciek na misce olejowej, simmering półosi lewej. Po wymianie oleju trudniejsze wrzucanie biegów czego przyczyną jest prawdopodobnie zużyte już sprzęgło.