Karoseria
: ilosc miejsca, fotele i cisza... ja chce taki nowy !!!!!!!!!
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: po prostu w innej xantii skrzynia dzialala lepiej a sprzeglo pracowalo lzej
Inne
: wymiana żarówek mnie wkurza
4,0
Całokształt
Dwie wady:
1) srednica zawracania - instrukcja podaje 12m (jak autobus)
2) ze teraz juz takich nie robia i nie mozna sobie kupic takiego nowego: ladny, tani, duzy, wygodny, nie psujacy sie, jeden guzik - jedna funkcja, bez odrywania wzroku od jezdni... itd
Wrażenia
4,0
Silnik
idzie od ok. 2000/min do odciecia, troche za malo pary na jalowym (moze to wina lpg - sekwencja), jezdze z racji pracy wieloma samochdami, w trasy glownie passaty B5 1.6 benz, 1.8 20V, 1.9 TDI i 2.5 TDI, (byl szefa ale sprzedal) , mondeo 1.8 benz, jest ok., tylko trzeba jednak dodac gazu , niektore ruszaja bez ;) (np. passat 1.8)
4,0
Skrzynia biegów
wymagala sily na poczatku jedynka i wsteczny, teraz jakby ustapilo (dziwne), ogolnie to jezdzilem inna xantia i tam bym dal note najwyzsza 5 (wszystko plynnie i leciutko) a w mojej nie ( ale jeszcze sie tym zajme)
5,0
Układ jezdny
nie jezdzilem niczym lepszym (kolega z passata B5 byl w szoku jak jechal - a francuskich nie cierpi :D), daje 5 mimo poteznej srednicy zawracania i braku czucia tego co pod kolami - jakby za duzo dobrego - silne wspomaganie
Komfort
4,0
Widoczność
tyl, tyl tyl tyl... kwestia wprawy :)
5,0
Ergonomia
wypas..... moje dlugie rece dosiegna gdzie trzeba
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
daje 5 za klime, ogrzewanie wiem ze dziala ale w zimie jeszcze nie jezdzilem to ocena 5 na zaufanie... ( moze byc problem nagrzac tyle powietrza) nawiewy ok, troche glosny wentylator jesli chodzi na max
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
no i pokazcie mi samochod tej klasy z wieksza perzestrzenia...... inne moga miec juz tylko mniej
wiem co mowie - wzrost 192, volvo XC 70 ma lepsze siedzenia (opinia wlasna)
5,0
Wyciszenie
slychac cichutko silnik, odglos przypomina mi start tramwaju z tych nowych na falownikach pradu , takie cichutkie "wiuuuuuu", no ciezko mi to opisac, cos jak turbina moze... , wentylator i tak go zaglusza
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
nie wyglupiam sie za kolkiem, zalezy czy jedziesz 100 czy 130 (tu roznicza moze byc 2 litry), normalna dynamiczna jazda bez bezsensownych hamowan, redukcji, miedzy 2 a 3 tys. obr./min. srednia ze wszystkiego 11 l lpg/100km, przeglady poza aso - standard, grunt zeby sie na nim znali a nie na nim uczyli, naprawy - odpukac - nie bylo
( w razie "W" chetnie biore namiary - poludniowo zachodnia Polska)
5,0
Stosunek jakość/cena
sprawdzcie sobie, klopot jest znalesc idealny egzemplarz, niewiele ich wyprodukowali...
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
czasami sily trzeba do wstecznego i jedynki - wada ta jakby ustepowala mi teraz sama
oswietlenie - wlasciwie przod samochodu i to tylko ze wgledu na klopoty z wymiana zarowek, im nowsza generacja samochodu tym bardziej to popieprzone - dotyczy to WSZYSTKICH marek (wymien sam w nowym misku colcie to mi zaimponujesz)
sprzeglo - u mnie trzeba za duzo sily do obslugi
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
do tej pory nie bylo
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V 132KM 97kW
[l/100km]