Tej klasy jazdę może zapewnić - .... Audi A8 następna jest Xantia. Na dodatek jest tańsza.
Wrażenia
5,0
Silnik
Dynamiczny, niezawodny, brak zużycia przy moim przebiegu - wciąż leję sntetyczny total i nic nie bierze, moment prawie stały - na piątce od 40 - 240, 7,5 przy 90/h
4,0
Skrzynia biegów
Dość długie przełożenia "wajchy" jak na auto sportowe, żadko używana, za krótka dwójka (gaśnie przy 140/h)
5,0
Układ jezdny
W zakręty wchodzi jak po szynach, auto "przykleja" się do drogi, komfort nieporównywalnie wyższy niż winnych pojazdach tej klasy
Komfort
4,0
Widoczność
tylne słupki trochę za szerokie, do tego wysoka "dupka" i przy cofaniu trochę treba zgadywać, przód perfekcyjny widok
5,0
Ergonomia
po prostu - tylko ten klakson w drążku zmiany biegów :)
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
klimka bez zarzutu, ogrzewanie również
5,0
Wyciszenie
swobodna rozmowa wewnątrz możliwa jest do 225 km/g, potem głos zaczyna drżeć
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
12 / 9 - ceny drogie w autoryzowanych serwisach, zaprzyjaźnione warsztaty są do 4 razy tańsze- to eksploatacja. Naprawy? Jakie naprawy ?
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic nie zauważyłem - ale zatarły się łożyska dmuchawy nawiewu- musiałem rozebrać i przesmarować
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
190000 - wymiana uszczelniacza nic więcej
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Citroen Xantia I Liftback 2.0 Turbo 147KM 108kW 1995-1998