Jedyna wada tego samochodu to wlasciwie nie dajace sie usunac skrzypienie zawieszenia. Oprocz tego nic. Kierownica regulowana w jednej plaszczyznie, bardzo komfortowy na dlugie trasy(przyjechalem nia z Anglii do Polski i z powrotem). Co dziwne zawieszenie w razie wycieku oleju hydraulicznego, jest w stanie pracowac na zwyklym jadalnym!!! Nastepna prawdopodobnie bedzie takze Xantia.
Wrażenia
4,0
Silnik
4,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Stosunek ceny do jakosci przemawia na korzysc jakosci. Nic nie skrzypi i nie trzeszcy w czasie jazdy po nierownej drodze. Ceny czesci porownywalne z niemieckimi a jakosc lepsza.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Psuja sie glownie drobiazgi. Silniczek tylnej szyby pracuje tak ze ciarki przechodza. Przy przebiegu ok. 175 tys, pekl wezyk olejowy od zawieszenia w komorze silnika. Cena z wymiana w serwisie w Anglii 110 funtow. To wlasciwie wszystko przez rok... Jeszcze jedna sprawa, to skrzypiace zawieszenie.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak!!! 1994 rok prod.Samochod duzo mniej awaryjny od niemieckich, mialem wczesniej Vectre i Merca. Zawieszenie duzo bardziej komfortowe, wlasciwie bez porownania. Poza tym duzo cichsze auto. Bardziej przytulne w srodku.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 121KM 89kW
[l/100km]