Kultura na 3 ale elastyczność (8 zaworów, max moment przy 2750 obr/min) na 5, wiec w sumie daje 4
3,0
Skrzynia biegów
czasami nie wchodzi płynnie jedynka, ale nie ma bolu
4,0
Układ jezdny
przede wszystki b. dobry komfort, przyjemnie pokonuje sie nierówności polskich dróg
Komfort
4,0
Widoczność
widocznoość w porzadku troche gorzej do tyłu ale mozna sie przyzwyczaic
4,0
Ergonomia
generalnie wszystko pod reka , denerwuje jedynie klakson w kierunkowskazie
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
grzeje bardzo dobrze, (nie ma klimy)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo dużo miejsca na nogi zarowno dla kierowcy i pasazerów, nad głową w porządku (mam 1.8 wzrostu)
3,0
Wyciszenie
wyciszenie przeciętne, powyzej 160 robi sie glosno
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
mam lpg więc ekonomiczność wypada dobrz 13 litrów na 100 w miescie , trasa ok 10
5,0
Stosunek jakość/cena
rewelacyjnie
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
trafiłem na trochę zjezdzony egzemplarz i musiałem trochę włozyc pieniędzy na doprowadzenie go do dobrego stanu
-zawór hamulcowy 100 zł
-krzyzak kierownicy 160 zł
-przewód wodny z nagrzewnicą (zepsuli gazownicy, a byla to najdroższa naprawa w tym samochodzie 1000zł)
- nabicie gruch po 30 zł za sztukę
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak wyzej (nigdy mnie nie zawiódł żebym musiał gdzieś stac w lesie)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 121KM 89kW
[l/100km]