Zawieszenie
: Po za hydrauliką, karoseria, dokładniej jej zabezpieczenie antykorozyjne !!!
5,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
No cóż 1,6i. Wulkan energii to nie jest. Ale przy tym komforcie zawieszenia nawet nie chce się do nikąd spieszyć. Za to przy dystrybutorze tak bardzo nie boli (wskazówka wolno opada)
5,0
Skrzynia biegów
Perfekcyjna, może z racji przebiegu i zurzycia synchronizatorów, wymaga ułamka sek. nim wrzucisz kolejny bieg.
5,0
Układ jezdny
Niby kanapa zawieszona nad drogą, jednak gdy wejdziesz za szybko w znany Ci zakręt jakoś łagodniej z niego wychodzi niż inne auta. Największe nawet (a u nas nie rzadkie) muldy i wyrwy nie są w stanie wytrącić to auto z równowagi. Bezpieczeństwo i kontrola zachowane.
Komfort
4,0
Widoczność
Jeśli się jeździ na lusterka boczne, to ok.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Zarówno hałas silnika, jak opory powietrza nie dochodzą do uszu podróżnych (do 120 km/h). Szybciej nie warto z tym silnikiem jeździć.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Serwisy omijamy. Szukamy inteligentnych mechaników, którzy po za młotkiem, przecinakiem i spawarką jeszcze czegoś chcą spróbować. Trochę woli, wyobraźni ... parę małych dobrych (10-13) kluczy i robimy kapitalkę zawieszenia. Materiały w komplecie, nie więcej 700 zł. Zurzycie benzyny niewiele wyższe niż w maluchu.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 88KM 65kW
[l/100km]