Karoseria
: Ani plamki rdzy na 15-letniej karoserii i podwoziu, mimo rys.
Hamulce spisuja się na medal, co przy tej masie nie jest łatwe.
4,0
Całokształt
dla nowego auta zaznaczyłbym zapewne doskonale.
Nowe auto z taka klasą, kosztuje zapewne około 30 razy drożej. Jedynie wystrój wnętrza jest archaiczny i przypomina luksusową wersje poloneza.
Wrażenia
4,0
Silnik
Pali za pierwszym razem
chodzi równo
nie kopci
stworzony raczej do wygodnej jazdy niż wyścigów
4,0
Skrzynia biegów
4-bigowy automat
bardzo wygodna sprawa
wydaje się, że większa liczba biegów zmniejszyłaby spalanie, ale skoro jest taka, widocznie coś tam inżynierom wyszło, że jest optymalna
5,0
Układ jezdny
hydrozagadka :)
się wsiada i płynie
Komfort
4,0
Widoczność
Nie jest tak źle, jsk ludzie piszą. W klasie dużych kombi to norma. Mam elektryczne lusterka, które po zmianie na wsteczny zmieniaja kąt ustawienia, żeby było lepiej widać.
5,0
Ergonomia
wszystko pod reką, wygodna pozycja na wszystkich fotelach
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
nie testowałem w ekstremalnych warunkach, ale radzi sobie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
lepiej to juz tylko w dużym vanie
4,0
Wyciszenie
silnik nie jest bezszelestny, ale nie wnerwia i nie przeszkadza
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
duża fura dużo pali - do ruszenia trzeba wiecej mocy, ale jak sie rozbuja, to nie jes źle.
5,0
Stosunek jakość/cena
max wypas za umiarkowaną cenę.
Za dodatki, które mam na pokładzie można kupić drugi samochód. Wszystko zrobione solidnie.
Podobne auta np. niemieckich marek z tego rocznika dostepne są w wersji \"golas\" narażony na wyparowanie z parkingu.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
kupiłem 15-latka, więc coś tam trzeba zrobić, ale większość rzeczy działa dobrze
zamki sa troche zużyte
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak w każdym samochodzie padaja gumowe elementy, na skutek jazdy po dziurach (u mnie tuleje wahaczy).
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 121KM 89kW
[l/100km]