Auto komfortowe z świetnym przyspieszeniem. Użytkowane przez rodzinę 2+2. Wszystko pomieści i wszystko przewiezie (pod warunkiem że się nie zepsuje). Z upływem czasu naprawy są coraz częstrze a po gwarancji wręcz codziennością. Naprawy na gwarancji nie były lekkie bo auto potrafiło stać w serwisie kilka tygodni w oczekiwaniu na części. Popsuł się po dwóch tygodniach od odebrania z salonu (przewody paliwowe pękły na autostradzie). AdBlue psuje się co około 6 miesięcy. Przecieki oleju to walka z wiatrakami. Drzwi automatyczne - żałuję bardzo że je mam. Kamera cofania ma opóźnienia że całość traci sens.
Wrażenia
3,0
Silnik
Z jednej strony sprawia dużo radośći przyspieszenie ale z drugiej strony ciągle przecieka a AdBlue psuje się co 6 miesięcy.
5,0
Skrzynia biegów
Jedyna działający element przez cały okres eksploatacji. Bardzo komfortowa.
5,0
Układ jezdny
Jeździ się komfortowo. Chociaż w 3 rzędzie bardzo buja na nierównościach.
3,0
Karoseria
Lakier wyciera się od uszczelek drzwi. Usterka nieuznana podczas gwarancji.
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja daje radę nawet w upalne dni we Włoszech (40 stopni w cieniu). Webasto działa sprawnie chociaż po gwarancji zepsuło się już niestety.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Mieści rodzinę 2+2 z bagażami i rowerami.
4,0
Wyciszenie
Jak na takie gabaryty to jest dobrze wygłuszony. Niestety jest to dostawczak przerobiony na osobówkę i tego nie da się nie zauważyć na autostradzie.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Skarbonka
3,0
Stosunek jakość/cena
Przez pierwsze lata byłem zakochany w tym aucie pomimo kilku usterek. Niestety czym dłużej go używam tym gorzej.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
WIększość usterek można zignorować i jeździć dopóki się same nie usuną. Niestety jest dużo takich które zostają do naprawy.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przez 150tyś km było 2 razy na lawecie + około 7 razy w serwisie bo nie nadawało się nim jeździć. Do tego usterki WEBASTO, zacinające się drzwi automatyczne, pobieranie prądu na postoju (aż do całkowitego rozładowania aku). Usterki które wyświetlają się tylko po to aby pojechać do serwisu je wykasować i pozostawić do dalszej oserwacji (zalecenie ASO Citroena). Adblue naprawiane wielokrotnie. Przecieki z silnika.
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 BlueHDI 177KM 130kW
[l/100km]