Silnik
: żwawy jak tralala, a i oszczędny bardziej niż 1.9 VW, karoseria mnie nie zaskoczyła, ponieważ wszystkie cytryny mają świetne niekorodujące blachy, a to duża zaleta...
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: usczelka pod głowicą, chłodzenie...
Zawieszenie
: tylna belka nie lubi obciążeń...
Układ hamulcowy
: tylni lewy cylinderek hamulcowy, ale to chyba tradycja w cytrynach, w Xantii miałem to samo
4,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik w mojej opinii elastyczny, oszczędny, żwawszy od znanego 1.6 diesla vw... niestety układ chłodzenia padał cały dosyć szybko ok 200-250 tys km - chłodnica ciekła, chłodniczka również, uszczelka pod głowicą padła..., pokrywy zaworów wcześniej...
4,0
Skrzynia biegów
precyzyjna, aczkolwiek piątka często uznaje pierszeństwo trójki sąsiadującej, aż silniczek czasami zawyje...
5,0
Układ jezdny
zawieszenie przednie nie do zdarcia - wahaczowe gumy wytrzymują ok. 50-70tys km lekko, amortyzatory i belka... znacznie dłużej...
Komfort
5,0
Widoczność
jak to w cytrynach... - wszystko jak na dłoni
4,0
Ergonomia
plastiki dobre jakościowo, wszystko podręczne...
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
wentylacja ze względu na brak filtra bardzo dobra, aczkolwiek rewelacji nie ma...
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przód - miejsca dosyć, z tyłu też ok, ale cudów nie ma...
5,0
Wyciszenie
jak na diesla klasy kompakt rewelacja !!!
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
skarbonka...., pali tak mało, że nie wierze licznikowi, a zarazem co chwilę coś naprawiam..., pierdółki, ale drogie...
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
co chwilę jakies pierdoły..., a to chłdnice, a to pokrywa zaworów, a to cylinderek tylni, a to zamek drzwi...., achhhh
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
w miarę dobrze, ale za dużo już zainwestowałem, ok. kilka tysięcy pln w różne części..., jedynie komfort jazdy to rekompensuje
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 D 57KM 42kW
[l/100km]