zdecydowanie wolę większe samochody i trochę wyższej klasy - pomimo, że większość uważa, że dla kobiet jest on odpowiedni - to nie podzielam tego zdania - za mało miejsca w bagazniku, ciężko się prowadzi, źle wyprofilowane siedzenia - komfort jazdy - fatalny, już nie powiem o serwisie, który pchce tylko od człowieka wyciągnąć pieniądze, anie nie potrafi rozpoznać drobnej usterki
Wrażenia
4,0
Silnik
musze przyznać, że nie jest tak źle, jak na małe autko
2,0
Skrzynia biegów
fatalnie, po wymianie oleju, i tak ciężko wchodzi 2 i wsteczny
4,0
Układ jezdny
wyrobilam sobie ręce przy kierownicy, cięzko chodzi, poszło już łozysko do wymiany i pół ośki, (czy jak sie to pisze)
Komfort
3,0
Widoczność
jestem małą istotą i bez poduszki po d tyłek się nie obejdę, przydałaby się regulacja kierownicy, bo trochę w tej widocznosci mi przeszkadza, oraz, wolę lusterko wsteczne w focusie
3,0
Ergonomia
nie mogę wymagać nic więcej, na tę klasę
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
bardzo głośno chodzi i długo się nagrzewa - w lecie nie używam
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
szczerze mówiąc to z tyłu nie siedziałam, ale jest za mały bagażnik, i niewygodne siedzenia, a z przodu miejsca jest dość - oczywiście jak wysunie się do tyłu siedzenia
2,0
Wyciszenie
cóż, trudno mi oceniać, bo jeszcze łożyska nie wymieniła - teraz chodzi tak głośno jak odrzutowiec
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
pali dużo na mieście 7,5 - serwis jest bardzo drogi, mało kompetentny - w zalezności od mechanika, każdy mówi co innego
3,0
Stosunek jakość/cena
Ogólnie stwierdzam, że samochody - jak na ich jakość, wytrzymałość i usterkowość są zbyt drogie - saxo również
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
cóż, toyotą już stałam na autostradzie, saxo jeżdże sporadycznie, ale się trzyma i nie ma tragicznych awarii
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
łożysko miałam do wymiany już po 60 tys; nawet po wymianie oleju w skrzyni, biegi nie wchodzą tak jak trzeba