Karoseria
: Jak na male niedociągnieącia blacharskie nie rdzewieje po zimie jak golf III.
4,0
Całokształt
Jak na francuza i opinie o nim jest dobrze. Zawsze to młodsze auto niz golf II no moze ciut bardziej delikatne.Auto godne polecenia do miasta zwrotny z silnikiem 1.4 ekonomiczny i elastyczny.
Wrażenia
4,0
Silnik
Japonskiej doskonałości w kulturze pracy sie nie usłyszy ale jest nieźle.Po remoncie uszczelki oleju nie bierze :) Ponoć kanał wodny jest za blisko olejowego to juz taki urok silnika. Polecam ogólnie silnik bo jak na 75KM to daje sobie dobrze rade z autem.
3,0
Skrzynia biegów
Bedzie sie chyba sprzęgło kończyć ale jak na razie daje rade.
4,0
Układ jezdny
Prowadzi się dobrze ale bez zachwytu.Balka tylnia spełnia swoją role.
Komfort
4,0
Widoczność
Mały, dosyć przeszklony więc widoczność dobra.
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu i spałnia swoją role.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Golf II grzeł lepiej, dlugo sie nagrzewa.Wielki minus za niepodswietlany fabrycznie panel nawiewu i tylko 3 biegi.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Fotele wygodne dla kierowcy i pasazera miejsc jest wystarczająco z tylu juz gorzej ale malo kto jezdzi z tylu.
3,0
Wyciszenie
Nic nadzwyczajnego ale czego sie mozna spodziewac po miejscim aucie. Jest dosyc komfortowy, limuzyny z niego nigdy nie bedzie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali malo. miasto min. 8.8L, trasa 6L. Zima na krotkich odcinkach potrafi spalic nawet 15 ale to przy -30stopniach i max 5km. Wszystko to spalanie LPG
4,0
Stosunek jakość/cena
Tani w zakupie, części nie rujnuja kieszeni. Mało Pali ogólnie może być.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na frnacuza dobrze. Po 20tys swozen wahacza i tyle (nieliczac remontu silnika)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Tylko ten remont silnika a poza tym nic niepokojącego się nie dzieje.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 i 75KM 55kW
[l/100km]