Karoseria
: Bardzo dobry ocynk. 10 lat i zero rdzy, a od dwóch mam odsłonięte progi do samego ocynku.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: bardzo delikatne i wymaga stałej kontroli i częstych napraw.
4,0
Całokształt
Małe miejskie autko. Bardzo dobrze sie sprawdza w miejskich warunkach chociaż mały silnik nie znaczy bardzo oszczędny.
Wrażenia
4,0
Silnik
Bardzo wytrzymałe silniki. Przy takim przebiegu nie bierze oleju i sprawuje się bez zarzutu.
3,0
Skrzynia biegów
Biegi nie wyskakują. Co prawda musiałem zrobić sprzęgło, ale wydaje mi się że przy takim przebiegu to już najwyższy czas. Bardzo luźny drążek zmiany biegów, jednak ten typ tak ma.
4,0
Układ jezdny
Dobrze zestrojony. Dobrze się prowadzi i bierze zakręty.
Komfort
4,0
Widoczność
Z każdej strony dobra. Przeszkadzają trochę tylne duże zagłówki, zdecydowanie pomaga zmiana siedzeń na nowszy typ z chowanymi zagłówkami.
4,0
Ergonomia
Jak to w małym aucie wszystko pod ręką. Aczkolwiek brakuje pełnego rozkładania przednich foteli.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo szybko się rozgrzewa zimą. Jednak latem jest już gorzej, również się szybko nagrzewa, ale chłodzi już bardzo długo.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód bardzo dobrze, brakuje miejsca z tyłu. Z drugiej strony to jest autko miejskie, a nie do dalekich tras.
3,0
Wyciszenie
Fabrycznie słabo, głośny powyżej 3tyś obrotów. Jednak wystarczy dołożyć wyciszenie podłogi oraz drzwi i maski i da się wytrzymać.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tutaj może być, chociaż sprawdza się zdanie o delikatnych zawieszeniach. Przeglądy i naprawy nie są drogie, chociaż gdyby samochód miał mniej modułowej budowy byłoby znacznie taniej.
3,0
Stosunek jakość/cena
Jak dla mnie to przeciętnie. Po założeniu gazu trochę się poprawia. Jednak jak na tak małe autko to nie jest bardzo ekonomiczny.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic się nie psuje.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Sprzęgło (docisk i łożysko) przy przebiegu 170tyś, przeguby prawy i lewy przy przebiegu 150tyś, no i wszystkie końcówki drążków, tuleje wahaczy itp w zawieszeniu (jednak dodam ze nie robiłem przy nim nic przez 40tyś)i był trochę zaniedbany przez poprzedniego właściciela.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.1 i 60KM 44kW
[l/100km]